Menghargai Keluarga


Salam. Cuti skolah bebaru ni aku bawa family aku jalan-jalan ke Melaka. Sebagai tanda penghargaan buat isteri terchinta yang banyak memberikan sokongan kpd aku, serta anak-anak yang belum kenal erti kehidupan. Bertolak dari Pahang kul 0930 dan sampai ke Melaka kul 1230. Lepas check in kat Grand Continental yg tgh promo masa tu dan solat jamak, aku terus bawak family tengok makhluk binatang kat Zoo Melaka (on d way bleh plak tersesat...huhu).
Marsha selaku Setiausaha Lawatan sedang mencatatkan laporan hari pertama.
Sempat posing sambil tengok seladang yg bapak bagak.
Dalam pukul 6 ptg cenggitu, kitorang pun balik semula ke hotel. Memang penat btol meronda Zoo Melaka tu. Anak-anak aku pun takde byk soal bila balik hotel. Terus tertidur. Malam tu plak, jumpa dgn sahabat-sahabat lama aku sambil pekena ikan bakar...pergh! Kredit to Mr. Pet, Kak Yaya & Mr. Zuhri. Makan malam tu memang menyentuh perasaan, ahaks:) Esoknya, sebelum balik, aku bawa family pusing2 Bandar Melaka (walaupun tak tau jalan...hentam aje). Last destination, singgah ke rumah Mr. Pet & Kak Yaya...pekena durian dulu...huhu. Anyway, terima kasih kpd sahabat2 yg sudi melayan kitorang spjg 2 hari kat sana. Kepada Mr.Pet & Kak Yaya, semoga selamat dalam menanti dan deliver mujahid baru:)
Marsha dah penat. tido dlm stroller adik kat tepi kapal Lepas naik Mata Atas Malaysia Mr. Pet macam dah tido...penat agaknye...heheh

2 comments:

Anonymous said...

wahhh..
berjalan2 yer..
murah rzki yak..
nice shot bro..
:)

ikhwanmuda said...

to andaq: rezeki sekeluarge...tq bro:)

Message Non-Alert Script: