WORTH 2 TICKETS

Alhamdulillah. Tak aku sangka, hari ni adalah hari bertuah aku. Bermula dgn saje2 masuk contest fotografi Utusan Malaysia 2 bulan lepas, dapat pulak rezeki penerbangan percuma. Honeymoon kali ke-2 la dgn bini aku pasni:) cuma foto yg aku print screen kat sini bukan foto aku. tu foto pemenang lain. Foto aku leh check kat dlm sokkabar utusan hari ni (07 okt 2009). Gambo bebudak tgh tolong kawan dia yg baru jatuh beskal (foto ke-5). Tak dapat nak upload kat sini sebab... EXTERNAL HARD DISK KOI CORRUPTED!!! AAAAARRRRRGGGGHHHH!!!

Godek punya godek dlm sent message email aku... jumpe juge foto... Alhamdulillah. tapi kualiti dah reduce la sket :(

12 comments:

ajim said...

wahh... tahinah bro...

wirajiwa said...

Semoga segala kreativiti dan usaha yang sungguh-sungguh akan dipulangkan oleh Allah dalam bentuk kejayaan yang manis. Aku yakin saudara ikhwan akan menempuhi hari-hari tersebut insyaAllah

Unknown said...

tahniah2...
menarik gmbr 2.. penuh makna...

tahniah lg skali

ikhwanmuda said...

to cikpingu: tenkiu:)

zenn said...

Tahniah bro..1 lg gambo yang sgt bermakne..susah nak dpt gambo begini..syabas2...

ikhwanmuda said...

to zenn: mekasih en. zenn:)

ikhwanmuda said...

to ajim & wirajiwa: jazakallahu khoiran katsiro

Anonymous said...

tuh diaaa...
good2!
thniah la ek..
sory la yerk..
lame xbukok blog aok nie..kekeke..
bz lorrr... :D

ikhwanmuda said...

to andaq: tq. takde halnye weh. dtg je mengkala free-free:)

Kerul Shukor said...

wahhh..tahniah bro..muroh rezki aok ek..dpt percutian ke mana weh?

ikhwanmuda said...

to Kerul: tenkiu. Dia beri tiket kone-kone haje yg koi nok kat Malaysia nih...

Anonymous said...

rodong
carik-carik bulu ayam akhirnya bertaut juga. hok yang beburai jatuh ke tanah tu yang derhaka.

Message Non-Alert Script: