TIDUR

Bila aku tengok anak-anak aku tido... kadang-kadang aku rasa nak nangis. Bila aku tengok diorang tido, aku teringat imej-imej anak-anak kecik yang jadi mangsa musibah gempa bumi di Indonesia. Bila tengok diorang tido, aku teringat imej-imej anak-anak kecik yang kene bunuh dek Si Monyet dan Babi Israel kat Palestin. Bila aku tengok diorang tido, aku berharap pada Allah semoga jadikan diorang Mujahidin dan Mujahidah fi Sabilillah. Wahai anak-anak abi yang dicintai! Abi tidak membesarkan korang untuk hidup sebagai pengecut. Hidup ini perjuangan. Membesarlah sebagai insan yang berjuang!

5 comments:

sharamli said...

sem0ga mereka menjadik pejuang di masa hadapan

ikhwanmuda said...

to sharamli: Amin. thanx sis:)

Anonymous said...

dah besar anak rodong koi. tanda2 dah semakin berumur (bukan tua). ANAK ADALAH AMANAH DAN DUGAAN DARI NYA. JAGA LAH

Anonymous said...

rodong, koi nak masuk gambo tapi tak reti. skoloh kan koi sikit.

ikhwanmuda said...

to anonymous: nanti kalo koi dapat peruntukan buat 'skoloh masuk gambo' koi akan buka pendaftaran sesi 2010 nanti... woha! tenkiu la mengingatkan pasal umur koi rodong, hahah...

Message Non-Alert Script: