Herwan&Roslizawati | Jengka 23

Salam. Ni event rodong (kawan) se-matrikulasi dan se-IPT dengan aku pulak. Pengantin pompuan. Masa matriks dulu, brutal jugak budaknye si Ros/ Liza / Wati nih. Kat matriks ada panggilan glamernye yg takyah la korang tau, hehehe. Cumanye bila dah keje nih, lain pulak aku nengok dia nih. Ala-ala penuh kesopanan dan ketatasusilaan (jangan mare ek, Ti... kuikuikui). Anyway, semoga berbahagia sampai ke syurga hendaknya nko dengan si Iwan ye. Gambo-gambo majlis sebelah ko harap banyak bersabar ok. Sedang dibedah siasat.

***Nota: Takleh nak upload manyak-manyak. Kepala otak aku masih senak. Adakah aku di'santet' atau mungkin juga ini kafarah? Aduuuu...

5 comments:

FarEast said...

hehe ... lama juga dia org bercinta ;) brutal? alamak, x brutal la kalau x boleh bg tau nama samaran tu :p

Kerul Shukor said...

fuhh..ada kesan efect di situ la wan..bagus²..hdd aok pe citer weh, smuanye brjalan lancar??

ikhwanmuda said...

to Fareast: jangkamasa bercinta tu aku no komen la... pasal nickname tu...ada laaa...huhu:)

to Kerul: Itu efek 'mata kongkang' je, hahahah... hdd koi kat KL lagi... ntoh la gone citernye. diorang tgh ngopeh-ngopeh lagi la te gamoknye.

soffian said...

salam tuan,

kabare? KO NI BETUL2 NAK KENA SANTET KE TUAN? AKU DA LAMA TAK PRAKTICE ILMU SANTET NI, KALO NAK NANTI AKU KIRIMKAN GUNA COURIER JIN KAT KO TUAN. HE...

AKU BARU NAIK KIJE ARINI TUAN LPS CUTI PANJANG DALAM 2 BULAN GITU. 2 BULAN YG PENUH SUKA DUKA AKU TEMPUHI TUAN. BAPAK AKU KOMA tHEN MENINGGAL, AKU OPERATION SAMPAI 2 OPERATION AKU BUAT SERENTAK, URUSKAN RUMAH BARU AKU dll LAH TUAN. SO ARINI AKU MASUK KIJE DGN PENUH KEBLURAN DALAM PALA OTAK AKU NI.

TAPI AKU SEMPAT GAKLAH TENGOK UPDATE KAWAN2 AKU NI. HEE... MOGA SUCCESS TUAN. SIMPAN DALAM SENTUH YE (KEEP iN TOUCH). SALAM

ikhwanmuda said...

To Soffian: Innalillahi wa inna ilaihi roji'un. Harapnya kesabaran dan ketabahan tuan melebihi kesedihan hati tuan ye. Dalam pada aku tensen dgn dugaan yang tgh menimpa aku, rupanya Allah nak bagitau yg ada org lain lebih berat ujiannya daripada apa yang aku tensenkan kebelakangan ni. Semoga ko dapat melalui detik-detik hidup yg lebih baik dan menjadikan ko orang yang lebih kuat physically and spiritually selepas ni. InsyaAllah, ke-blur-an ko tu tak lama. Hilang jerebu, Allah kasi pelangi:)

Message Non-Alert Script: