Atas Keperluan dan Permintaan Klien

Salam. Maaf jika entry kali nih mengganggu pandangan mereka yang bermata foto artistik dan menganggap foto-fotoku sekadar hasil stereotaip fotografi mainstream. Aku bukan seorang profesional. Jauh skali seorang profesor. Sekadar jurufoto cabuk yang belum pun setahun berkarya, cuba untuk berkongsi sudut pandangan mata. Eh, pehal plak aku nak mintak mahap? Blog aku...suka ati aku la kan...huhuhu. Apapun, komen membina tetap dialu-alukan. Hasil kerja aku kat bawah ni aku masukkan dlm blog sebagai memenuhi keperluan portfolio dan permintaan klien yang nak tengok hasil keje aku sebelum mem-booking. Kalo suke, terima kasih... kalo tak suka, terima juga la kasih ikhlas aku sebagai saudara se-Islam:)

























































4 comments:

finas said...

mmg jeles laa tgok hasil tangkapan gambar korang2 sumer nih

ikhwanmuda said...

Biase-biase je cik finas. Banyak rujuk member2 gak.

Kerul said...

gud work ikhwan..xpe..letak je gambar bebanyak,pdulikan orang nak kata apa..saya sokong anda!!

ikhwanmuda said...

>kerul: huhu...tq kerul. akan ku upload lagi sampei muntoh...hahaha...blajo-blajo yek kerul?

Message Non-Alert Script: