Rosnita & Azehar

Salam. Lama juga aku tak update blog ni. Anyway, ni entry terbaru aku. Pada 2 mei lepas aku ke Jengka 22. Kak Natrah dari Andaman Qaseh offer aku job ni. So, tenkiu bebanyak kak. Ada job lagi kabo le ek:) Dalam suasana yang sederhana aku cuba cari scene terbaik untuk hasilkan foto-foto yang memuaskan ati aku dan harapnye client aku juga - Rosnita & Azehar. Selamat Pengantin Baru buat korang. Semoga berbahagia sokmo dan dapat anak ramai:) Enjoy your marriage. p/s: tak sempat makan ayam golek aritu...









2 comments:

Kerul Shukor said...

hehe..bab idea tu bukan nye 100% dtg dri koi..xkesah la nak tiru wan..koi pun byk tiru hak org lain..ehheh

oke wan..gmbar ke3 tu dh oke wan..
tapi ekpresi muka pngtin tu..
senyuman sgt la penting..
gmbr last tu nice..

ikhwanmuda said...

>kerul: tu la pasal...masa koi shoot aritu, dah jenuh mintak pengantin buat ekspresi yg ceria-ceria dan fotogenik sket...keknye, macam yg aok nengok dlm gambo ni la...anyway, tq for ur komen.

Message Non-Alert Script: