Sekitar Sambutan Hari Guru SMK Mengkarak | 18mei09

Semalam (18mei2009), skolah aku ada buat Sambutan Hari Guru. Bebudak form 6 yg organize. Tenkiu la kat semua pelajar SMK Mengkarak yang masih sudi meraikan kami guru-guru. Aturcara program agak ceria jugak. Ada persembahan pentas. Ada sukaneka. Aku dengan Zam cam biasa la jadi tukan' tangkhap gambo. So, ni la antara sedutan cerita masa tu yang sempat dirakam. Ada lagi, tapi malas nak upload sume. Jadik album plak nanti blog ni, huhu...p/s : Cikgu Zul ada gaya Pengetua laa...huhu:)

9 comments:

♥...LuNa aiNi...♥ said...

wsalam...
wah.... x sangka sye...
ingat lg ek...
hehehe...
semua cikgu SMKM bukak bisnes potografi ker nie....
ingat cikgu Aznizam je...
rupernya cikgu pn same...

ikhwanmuda said...

Stakat ni, kitorang berdua je yg layan fotografi+ bisnes sket2...heheh.

honey744 said...

Assalamualaikum

Cikgu Zul tu yang jd SPR masa pemilihan hari tu ye?

Boleh tak tolong sampaikan pada dia ada risikan untuk bagi talk ketika program Nisa' 11hb 6 (cuti sekolah) nanti bertajuk "Islam Cara Hidup Kita". Peserta : anak perempuan berusia 10 - 17 tahun (ahli sahaja).

Maaflah catat kat sini je. Takde nombor contact cikgu. Nanti saya cuba dapatkan nombor dari ustaz nazeri dan contact sendiri cikgu zul.

ikhwanmuda said...

honey744: ok, InsyaAllah nanti saya bgtau.

GLizZY said...

~Uikss, sempat lg ke nk ucap Selamat Hari Guru ni ek..?
BTW, thnx singgah menjenguk..
(,") Merci..

ikhwanmuda said...

to glizzy: sempat lagi. tiap2 hari hari guru. kecuali hari sabtu & ahad, cuti2 umum dan cuti persekolahan...huhu. thanx gak glizzy.

browniey :) said...

salam sedare..

banyak muko yang ambo kinai...

:)

ikhwanmuda said...

to browniey: Salam sedari. ape plak tak kenainye... cuma ex-bofren ko je yg takde, huhu:)

KUCINg_hiTAm_ELA said...

assalamualaikum cikgu.... hehehe cikgu sihat...?? time kaseh x terhingge kerana mencurahkan ilmu yang x ternilai kepada kami.... hehehe minggu depan kami form 6 2008/2009 akan masuk alam u.. doakan agar kami berjaya di dunia n di akhirat....amin.... smoge SMKM akan terus melahirkan generasi yang produktif dari segi sahsiah dan rohani terpuji... hehehehe time kaseh cikguu... (p/s: cikgu gamba saye x de ke...?? hehehehe sedih nyee..... hehehe peace.. )

Message Non-Alert Script: