Nikah & Outdoor | Emma & Fizi

Salam. Fotojob kali ni beroperasi kat Jengka 4 dan outdoor kat sekitar Bandar Temerloh. Kedua-dua mempelai adalah guru (Fizi) dan bakal guru (Emma). Aku enjoy capture moments diorang nih. Si suami memang sporting dan kelakar. Si isteri pulak umpama perempuan Melayu terakhir yang lemah-lembut, sopan-santun, malu-malu dan memang sepadan la dengan karektor Si Fizi yang jenis melawak.

Nak dijadikan cerita, diorang sepatutnya akad nikah pukul 10 pagi hari tu. Oleh kerana aku dah tersalah masuk jalan, setengah jam jugak la diorang tangguh majlis akad nikah sebab nak tunggu aku. Malu betul koi, hahahaha. Mujur la takde insiden keganasan ke atas aku yang berlaku. Dengan selamba badak aku meminta 'sorry naik lorry' dgn famili Emma dan diorang pun ok je:) Tenkiu atas layanan yang cukup men-sukan (sporting) dari kedua-dua belah famili. Memang riuh-rendah dan meriah majlis jadinye:)

Cuaca pada hari pernikahan agak gerimis mengundang. Outdoor buat hari lain pulak sebab faktor masa mencemburui. Cuacanya maintain mendung lepas hujan lebat sebelah paginya... jenuh jugak la aku setting kamera.

4 comments:

andaQ said...

ahh ye aokk..alang2 aok da ke tmrloh wat outdoor ter..ngajok ler ke koi ni..tringin gak koi nok shoot dgn aok nie..cuti koi pon tggl smggu je lg nie..
btw gudjob bro.. :)

ikhwanmuda said...

Hahaha... sori le, koi takdan lalu nok helo ke aok. patutnye temujanji pukoi 10 pagi dgn pengantin nih. koi nunggu2 tak nepon2 diorg te. koi ingatkan tak jadi. Alih2 pukoi 4 petang diorg nepon kabo dah nok ke temerloh. koi pun tgh sedak tido masa te, terus kelam-kabut dari bera hala ke temerloh. tak teringat lalu dah nok halo ke member maka kan kalut gitu... next time koi ajok yak?

FarEast said...

ya allah! baru je balik dr temerloh setelah bermaustatin selama seminggu ... hmm, good output! thumbs up!

ikhwanmuda said...

To FarEast: Ye ke? byk job kat temerloh ke? aku tgh penin' yg amat nih. laptop tak blh function. utk kali ke-2 nye aku terlupa buat back up file2 weddings aku. setakat ni aku still buntu camane nak recover balik file2 tu. hard disk aku mmg lost abis... aduuu... ada sesapa yg bleh tolong?

Message Non-Alert Script: