YATI & SHARIM | 06DIS09 | JENGKA 22

Salam. Ini merupakan job aku yang ke-4 di kawasan Jengka semenjak aku mula memegang kamera. Walau bagaimanapun aku tetap enjoy shooting kat area-area sini. Kadang-kadang rasa macam dok kat mini Malaysia. Kat sini ada yang origin state dari Kedah, Perlis, Penang, Kelantan, Johor, PAHANG ('_') dan macam-macam ada la. So, job aku kali ni adalah utk majlis akad nikah dan kenduri kawin bagi pengantin perempuan bernama Hariayati bt Jauhari dan pasangannya Mohamad Sharim. Yati ni cikgu. Kena posting kat Keningau, Sabah. Sharim pulak asal dari Pasir "The Banjir" Mas. Keja JPJ kat Jerantut.

p/s: Sharim, kalau aku ada problem lalu lintas nanti aku roger ko orait, wuhu!

Ok la, si Sharim ni pun dah penat dan malu-malu. So, aku pun berenti la ambik gambo takat pokok buluh ni je. Anyway, aku ucapkan semoga korang panjang umur, murah rezeki, bahagia rumah tangga, ramai anak, berkat hidup di dunia dan akhirat. Isteri adalah amanah untuk suami. Jagalah sepenuh hati. Syurga di bawah telapak kaki suami. Taat dan berilah layanan terbaik. Kepada keluarga Yati, tenkiu sebab layan aku dgn baik sepanjang sesi fotografi berlangsung:) Kredit juga buat Lin AQ sebab bagi aku fotojob ni:)

Dan speacial appearance pada hari itu... kahkahkah :D

8 comments:

Anonymous said...

Lawo gmbor hok ROL tu..
smart la..
gudjob bro..
bile nk TT nie?? ;)
weekday xde job tu meh le turun tmrloh..ngeteh dulu.. :)

ikhwanmuda said...

ROL te hamende andaq? kuikuikui... koi ni bknnye hapal lagi terma2 foto ni. Boleh aje nok TT. nnt koi halo ke aok yak.

zam said...

~ cun,terbaik...
~ hari ni on the way balik kerayong..:)

Anonymous said...

rol = ray of light tue... hehe..
ok2..ape2 hal aok roger ke koi ek..

Kerul Shukor said...

amboiiihh..dah men ray², goner mmbuatnye..koi x reti weh..nti ngajor la k..btw, nice pics

ikhwanmuda said...

to zam: hoho... selamat menembak kat bera pulok weh:)

to andaq: aok sibuk mat bila taim koi roger... nnt koi roger lagi yek.

to kerul: mekasih atas puji2an en kerul itu...hahaha. pedo'oh amat tak reti... basaaaaa. sori le takdan nk ngikut ke bkt cermin ari te.

hanif ramli said...

haaa aok kabo jumpe rodong koi?? sape die eyhh gone lak aok tu rodong koi?? heheh whtever la eyh bro..btw bile nk dating ney..kenal kt on9 ney rasanye da lame ngat da..jmpenye blom lg..nanti aok free kite jmpe ok..hoho da maen rayoflight..xlame lg jadi rarindra prakarsa la ney

ikhwanmuda said...

koi pun tak tau diorg rodong aok scr live ato online jek. keknye sorang mamat te kabo dia kenal aok... diorg ni blajo kat maktab perguruan...mende toh namanye maktab te. ada masa kita jumpe.

Message Non-Alert Script: